Khamis, Februari 04, 2010

 Sudah Lama...

Salam,...
Memang sudah lama aku tidak mencoretkan sesuatu disini...kesibukkan 2010 membatasi segalanya...hari ini berkesempatan untuk menghiasi laman blog aku ini yang ditinggalkan sekian lama...

2009 telah pergi.Kini 2010 bertandang sudah...sudah masuk bulan kedua ditahun baru ini...sungguh cepat masa berlalu...kalau diteliti kalendar tahun ini, bagaikan suatu kebetulan...kebanyakkan perayaan yang disambut jatuh pada hari Jumaat...adakah ini suatu petanda??...

Skrg sekolah mula sebok dgn persiapan sukan tahunan. Rabu dan Khamis ada latihan untuk rumah sukan. Bila kena giliran aku, maka hari itu aku bekerja seolah2 bekerja di pejabat..."office hours.."..mana taknya..turun dr rumah dalam kul 6.45pg..sampai kerumah plak jam 6.30 am...hmm..penatnya tak terhingga...hampir 12jam..tak mustahil la aku walaupun sambil menaip aku tertido...

Semoga aku diberi kekuatan untuk menempuhi segalanya ditahun ini...jumpa lagi di coretan yang akan datang...

2 respon:

mizaranun berkata...

Salam gu..

Lama xupdate blog sibok benar demo ni..sibuk wat persiapan ko?hihihi
Aih tando begapo dio weh...nok khemat ko?huhuhu (T_T)

Kumbe Male berkata...

Ho la Re...mmg sebuk semenjak duo menjak ni...persiapan pun ado jugok...hehehe....
Tando tu meme tando nok kiamat...kebanyakan tarikh perayaan thn ni jatuh hari Jumaat...