Khamis, Oktober 15, 2009

 Salam Penghujung Syawal...

Salam Syawal di penghujung...

Ermmm...lamanya tak update...dh nak abis syawal dah...banyak perkara yg dah berlaku...banyak sgt nak citer...sampai tak tercerita...cuma sekarang ni...masih lagi didalam mood raya...majlis rumah terbuka masih lagi berlaku...hari ni pun 2 tempat aku kunjungi...satu anjuran Felda...dan satu kat umah PK aku. Walaupun dalam keadaan masih fobia...Kak Ana teruskan juga rumah terbukanya...hari ni dia eksiden...cian dia...moga Allah tenangkan hatinya selalu...

Ermm...melihat keadaan kembaranya yg eksiden td dgn kete kancil yg agak teruk...kecut jugak hati aku...aku pun sebenarnya fobia juga bila mendengar ada eksiden...maklumlah aku baru lepas mengalaminya pada Ramadhan yg lalu...parut pun masih didahi huhuhu...bila drive...aku selalu beringat2...moga Allah sentiasa melindungi aku...jua melindungi mereka2 yang aku sayangi termasuk kengkawan aku...jgn pandu laju2 tau...:)

Sekarang aku tidak lagi berhujan seperti dulu...skrg dah ada yang sudi memayungi dan menemani aku...walaupun buatan malaysia dan murah pulak tuu...kira ok la dari aku berhujan berpanas tak tentu masa...apa yang penting..(bukan wonderpets..)..sentiasa ingat Allah moga dengan ingatan itu dapat melindungi dari segala petaka yang tak diingini...salam penghujung syawal...len kali aku taip lagi..lapa plak rasanye ni...

6 respon:

Linderque berkata...

Amboi2 abg... dah ade teman yg memayungi dan menemani ek? HUH!~ Jeles2~

Kumbe Male berkata...

hehehehe...ala..apa nak jeles...buatan mallaysia jekkk..hehehehe

mizaranun berkata...

Salam li...
OOii dh beli keto?
Tok royak kt aku..
Evo buatan malaysia ke??hikhikhik

Kumbe Male berkata...

hikhikhik...laa..buke kawe oyak doh demo Re...ho la...Evo buatan oarang malay kehkehkeh...

leenassah berkata...

wah...ado keto gak...paka tok tengok dah la DF aku pahni...kalu mu ada keto masa kita dok ngejah kak yah dulu ke sene...tok payoh dok berpanas tunggu dia turun bas...apa la li...beli la awal skit lain kali...

post la gambar keto tu...mana tau takut selisih...buleh "peeek" sebute

Kumbe Male berkata...

hehehe...maso tu usoh kato keto li...basikal pun x dok duit nok beli kekekeke...mujo ado DF mu jah...kalu dok gak...belum tetu mu bulih ngejah ngoh hehehe...nati la...kalu ado gambar hok ganah skit aku post dale ni...hehe..