Khamis, November 05, 2009

 Data...data...data...

Salam,

Hari ni aku tak kesekolah. Hari ni penyerahan data untuk daerah aku...dua tiga malam dah tido lewat gara2 data...nak buat macamana...sudah tugas aku...

Lebih kurang kul 8.30 ke kul 9.00...aku dan kengkawan pegi ke tempat berkenaan. Sampai sana, sudah ramai yg tiba...begitulah rutinnya setiap tahun...data perlu dihantar 2 kali setahun...pertengahan tahun dan akhir tahun...kalau berlaku kesilapan..memang mahu menangis...mana taknya, orang lain dah mula angkat kaki...yang kita pulak terkial2 dok cari mana silapnya...setakat ni...takder plak terjadi kat aku...syukur



Beginilah sebuknya keadaan para2 pengisi data...kalau ini yg first time antar data tu...merasa la akan kepeningannya kekeke



Ustad Muhammad selaku JU data yang baru menggantikan Ustd Hamizun. semoga beliau tabah dalam menangani karenah data....


Beginilah keadaan diakhir tahun...banyak data2 yang perlu disiapkan..semoga kami tabah menghadapinya...data oh data...

2 respon:

mizaranun berkata...

oh oh oh...ciannyer aku tengok JU2 nih terpaksa fening2 palo main ngn data...hehe

Tahniah la ko JU2 tuh sb jd JU..moga bekerja dgn penuh ikhlas semangat tinggi tabah tekun sabar bla..bla..bla..hikhik

HIDUP JU!! hihi ^^,

Kumbe Male berkata...

kikikiki....yeahhh...hidup JU...:D