Selasa, Mac 10, 2009

 Hari-Hari Yang Sebok...Rawi Berharmoni?

Salam semuanya,

Fuh...skrg ni aku asyik balik lewat aje kerumah, kuar dalam 6.45pg. Balik lak kul 6 lebih baru sampai umah...huhuhu...nak buat camner...itu yang harus kubayar untuk satu perjuangan dalam hidup aku.

Ni pun penat sebenarnya ni tapi aku gagahkan jua jiwa dan raga ini untuk menulis sepatah dua bicara untuk blog aku ini agar ianya tak lapuk...Esok aku kena jadi hakim Rawi pulak..."Al jannatu wanaimuhaa......." ntah..aku pun bukannya pandai sangat pasal rawi ni...tapi sedikit sebanyak pasal suara tu aku tau la..harmoni..errr..rawi ader harmoni ke..??hehehehhe....

Esok aku kena bertolak awal kesekolah...dalam 6.30pg supaya sampai aku nanti dalam pukul 7 lebih skit.

Aku sebenarnya nak uploadkn gambar yang aku edit haritu kat blog gambar aku tu tapi tak sempat la nak hostingkannya dulu...nantilah bila aku berkesempatan nanti, bolehla upload...entah bila la tu...insyaAllah dalam masa terdekat.

Aku rasa setakat itu dulu la...aku nak tido dah ni...esok kena bangun awal...oh lupa nak bagitau...arnab kat umah aku ni dah melahirkan anak...6 ekorr!...ramai gak tu..jenuhla nak beli pamperss..huhuhu...pepun..sehingga bersua lagi..:)

KATA-KATA KEMAH:"Kalau rasa diri tu belum cukup lagi ilmu, jangan sesuka hati sanubari nak cakap orang lain itu dan ini.Kalau betul2 berani berdepan la.Jangan dikaitkan orang lain yang tak tahu apa dalam kemelut kemarahan kita!."

2 respon:

Linderque berkata...

Ishh~ Takut baca kata-kata kemah ustad tu...Hehehe~ Sabar yer ustad... =) Biarkan ape org kate.Jgn pedulikan mereka...

ppi sksk berkata...

dalam maknanya tu..