Sabtu, November 15, 2014

 Masih Bernafas...

Assalamualaikum... Alhamdulillah...masih lagi diberi kesempatan oleh Yang Maha Kuasa untuk aku menjengah kesini...sudah hampir 2 tahun blog ini tak terisi...entah bagaimana tergerak dihati ini untuk menjengahnya kembali...alhamdulillah...aku masih disini... Selama hampir dua tahun ini, banyak yang telah berubah...aku, kehidupanku, keluargaku, sahabat2ku, masyarakat sekelilingku....yang nyata, segala kenangan yang berlalu sunguh aku rindu...rindu teramat rindu... Besok hari anugerah kecemerlangan...tugasku sebagai ajk persiapan dewan sudah selesai...namun perlu jua untuk aku menghadirkan diri sebagai tanda sokongan kepada majlis yang gilang gemilang itu...badan ini terasa penat...ditambah pula tadi aku baru lepas bersukan...bermain badminton bersama teman2...sudah berbulan tak menyentuh raket...akibatnya..sakit2 seluruh badan...aduii... Apapun...semoga hidup aku akan lebih diberkati, dipermudahan segala urusan...Harapanku jua semoga aku diberi kekuatan untuk terus mencoretkan sesuatu disini agar ia tidak sepi seperti sebelumnya...sehingga berjumpa lagi...

0 respon: