Rabu, Februari 25, 2009

 Bicara Hati Dambar Kasih dan Rahmat Ilahi

Ya Allah,

Hanya padaMu aku memohon segalanya...
Hanya padaMu aku berserah segalanya...

Enkaulah yang berkuasa atas segalanya...
Engkau yang menguasai hati-hati...
Engkau yang bisa mendamaikan hati...

Ya Allah,

Berilah kebahgiaan kepada mereka-mereka yang menyayangi aku...
Berilah ketenangan kepada mereka...
Lunjurkan rahmat dalam hidup mereka...
Tariklah kedukaan dalam hati mereka...
Dalam hidup mereka...

Ya Allah,

Berilah kekuatan kepadaku...
Jangan lalaikan aku pada mereka yang menyanyangi aku...
Aku sayang mereka...
Aku kasihkan mereka...

Moga dengan kasihMu Ya Allah...
Aku perolehi semua itu...

Kasih dan RahmatMu Yang Membawa Aku Kesyurga.

4 respon:

Tanpa Nama berkata...

seram and yet bagus...

Linderque berkata...

Berilah kebahgiaan kepada mereka-mereka yang menyayangi aku... <-- SaPe neh? AMIN~

Kumbe Male berkata...

Ade la hehehhe...

Linderque berkata...

Eheh...malu2 plak die =P