Khamis, September 11, 2008

 10hb Ramadhan 1429H

Salam,

Hari ni hari kesepuluh Ramadhan. Puasa cam biasa la. Pegi sekolah. Takder kelas arini sbb budak cuti tapi kene relief plakkk...Lepas abis relief kul 8.45, aku naik pejabat. PK HEM aku datang bagitau disket yang aku bagi dekat dia tak ada data. Uiksss...pelik betul. Aku pun bagi balik yang baru. Kalau Takder lagi aku bagi dgn laptop aku sekali. Apa daaa...

Hari ni aku balik lewat skit sbb dok berbual ngan ustad. Balik umah aku bawak sekali yenki untuk berlatih2 pukul. Ustad siap bagi dvd doumbek lagi suh aku tengok suh berlatih sama.On the way aku kena hujan lagi walaupun sedikit huhuhu.

Malamnya aku berlatih la pukul ketung ketang ketunggg....Aku tak tahu la kalau jiran sebelah dengar ke tak..Ahh...takder pun diaorang sound. Maknanya pukulan aku mlm ni tak terganggu la...:)

0 respon: